كيفية فض غشاء البكارة ليلة الدخلة وانواعه واشكاله بالصور

كيفية فض غشاء البكارة ليلة الدخلة وانواعه واشكاله بالصور

0 reviews

هذا المقال صادم جدا
ويهدم أسطورة ارتباط الغشاء بالعذرية فـ لو قلبك رُهَيِّف متكملش
أما لو برنس كده فـ شمر لي بقى بوكسرك، وأقرأ كويس، و.. وناولني الحديدة..

🟣 مبدأيا كده العـ.ـذرية اللي هي Virginity تعني عدم ممارسة الجنس مع طرف آخر بإرادتك من قبل .. واضحة دي اهي.
🟣 غشاء البكارة ده عبارة عن طبقة رقيقة من الجلد " غشاء نسيجي " موجودة بين الأعضاء التناسلية الداخلية " الفرج :" والداخلية " المهبل ".. على بُعد 2 سم ومتصلة بالجوانب، وفيها فتحة أو شوية فتحات علشان دم الحيض يعدي منها.

أنواع الغشاء من حيث الثقب الموجود فيه
🔘 مصمت 
🔘 حلقي
🔘 هلالي
🔘 مشرشر
🔘 غربالي
🔘 ذو ثقبين
🔘 مطاطي
🔘 مفتوح
المصمت والمطاطي بيحتاجوا تدخل جراحي.
🟣  مهم للغاية
انت كدبوس قولا واحدا لا تشعر بوجود غشاء البكارة من عدمه 🙂 انت حرفيا لا تشعر إلا بتقلصات الجماع مع الرعشه 🙂
انت كدبوس لا تشعر بتمزق أو تمدد الغشاء قولا واحدا، وأي راجل في الكوكب كله تِـمَّن  😃 يقولك ان عنده قرون استشعار ف مقدمة عم عزت وبيعرف، قل له انت راجل حكاواتي وكـ.ـذاب 🙂 وقولها كده وانت مطمن.. " على مسؤوليتي "
إذا تم استثارة الزوجة أول مرة بنجاح، هي مش هتشعر بألم من فض الغشاء، ومش هينزل دم أصلا 😃
آه ... هو أنا مقولتلكش  😃 أغلب النساء مش بينزفوا مع افتضاض الغشاء 😲🤗🥵الدرسات الحديثة أثبتت ده بما لا يدع مجالا للشك.
عدد ليس بالقليل من النساء يولدن بدون غشاء أصلا 😁
أقولك حاجة أسخن.. الطبيب لو كشف بردو في أغلب الأحيان ميقدرش يحدد إذا كان الغشاء موجود ولا لا، هو يقدر بس يحدد إذا كان الغشاء سميك ولا بيغطي كل فتحة المهبل.
غشاء البكارة ممكن يتمزق بممارسة الرياضة أو الوقوع أو حادث، وده بيعتمد على حجم وشكل الغشاء، رقيق أو سميك، وعلى حجم الحادث.
وجود الغشاء لا يعني إن هذه المرأة لم تمارس الجنس من قبل، لإنه يمكن ترقيعه.
عدم وجوده لا يعني أنها مارست الجنس من قبل.
العادة السرية للنساء لا تفض الغشاء، إلا لو استخدمت جسم صلب داخل الهبل، وكمان استخدام جسم صلب داخل المهبل، يعمل احتمال مش أكيد، ما هو ممكن الجسم الصلب ده يبقى رفيع ويعدي من فتحة مثلا 🙂
🟣 نصايح
انت كدبوس ليلة الدخلة مش محتاج وانت داخل تعتقد إنك بتهد حيطه، ولا محتاج تهبد وترزع، ادخل ببساطه وسلاسه، والغشاء غالبا هينفض بكل سلاسه، مش محتاج تدفع دبوسك بقوة من أبو آخر كده.
انت كدبوس عندك وعي وفاهم، لا تنتظر اي شيء من غشاء البكارة أصلا، ولا كإن في حاجة اسمها كده.
لو غشاء البكارة سميك، هينزل دم، ومش بس في المره الأولى، لا كمان هينزل في المره الثانية والثالثه.
في ليلة دخلتك لو حسيت ان الامور مسدوده ومش عارف تعمل إيلاج، وكانت كل الأمور سليمة وسهله لكن مفيش دخول، هتاخد بعضك انت ومراتك لوحدكم وياريت محدش يعرف لا من أهلك ولا أهلها وتزور الطبيب يا قلب اخوك، وهو هيتصرف وهيدلكم، وده مش عيب ولا يقلل من رجولتك، والدكتور مش هيجيبك من فوق لتحت ولا هيقولك يا ابو بتاع قصـ.ـير متخافش.

🟣 بغاشة أسيم

حبيبي الغالي إلهي يستر عرضك ويديك الصحة وطولة العضو، متوهمش نفسك، الحَصان الرزان التي يمكن معرفتها من دينها، ومن دين أمها  🙂 ودين أبيها، وبيكون واضح خجلها، وبيكون باين عليها إنها مكانتش في الموضع ده من قبل، فـ اوعاك بجهل يا حبيب قلب اخوك تنظر نظرة ناقصة لزوجتك، تجرح قلبها وتمزق فؤادها، وتفضل شايلالك اللقطة السيئة دي طول عمرك، خليك راجل ابن راجل، وادع الله أن يرزقك التي ما مسها غيرك أحد قبلك قط.. زي ما قلت لك فوق غشاء البكارة ده أسطورة، فلو سمحت متركزش معاه ولا تشغل بالك بيه، نزل دم خير وساعد مراتك تتطهر وخليها تاخد دش وتقعد شوية في نقطتين ديتول تحطهم في البانيو، منزلش دم ولا تشغل بالك، ولا تفكر اصلا، ربنا ينور بصيرتك يا حبيبي..

كونوا رجالا لزوجاتكم
كونوا رجالا لزوجاتكم
وكونوا رجالا لأنفسكم، واوعى يا غالي يا ابن الغالي تُقدم منديل عليه دم اوعى تسمح لأي ناقص يطلب منك الطلب ده، اقتلوا العادة القبيحة دي، واوعى تتكلم عن ليلة الدخلة مع اهلك، وربيها وعلمها ودربها وكشر وزمجر إنها متتكلمش مع حد، واللي يقولك سبع ولا ضبع .. قل له قد نهى النبي صلى الله عليه وسلم الرجل أن يفضي من شأن أهله شيئا 🙂
بس كده..
أسيم بتاع الصدمات يا سيدي  😑
صفحة شكة دبوس
 

التعليقات ( 0 )
الرجاء تسجيل الدخول لتتمكن من التعليق
مقال بواسطة
Essam Mohamed
حقق

$0.16

هذا الإسبوع

المقالات

83

متابعين

36

متابعهم

102

مقالات مشابة